tirsdag 23. februar 2010

Eventyr.

Ja i dag har jeg og Miranda värt ute på eventyr!
Dagen startet kl.08.00.. egentlig tidligere, men jeg står ikke opp för kl.08 om ikke Miranda klager! Så lenge hun ligger og koser seg i senga så er det jo ingen grunn til å dra henne opp med en gang hun lukker opp öynene...
Da var det bare å stå opp og ta morgen stellet. Også var det bare for mammaen å hoppe inn i dusjen. Klokka går så sinnsykt fort på dagen altså. Plutselig så var klokka 12.30 og da var det bare å ordne seg og gå ned til sentrum! Vi skulle möte Isabelle på torget kl.13.
Vi gikk å tok en kaffe inne på Mitt i city, og det har jeg savnet lenge altså! Og Miranda er virkelig drömme bebisen å ta med seg ut! SÅ glad og bli hele tiden! Helt utrolig. Min lille troll unge :)
Vi var vel hjemme igjen rundt kl.17 tror jeg. Så dagen har gått så fort og vi har hatt det så koselig! Så det her må vi gjöre igjen snart Isabelle!

Nå har Miranda tatt natta, så da er det bare for mamsen å legge seg på sofaen og ha litt egentid :)

1 kommentar:

Jane sa...

Jaha va kul att du läser då =)
Hur hittade du till min blogg?
Jag har också en bebis som alltid är glad och snäll och sover länge.
Man ska inte klaga =)
Hade =)