søndag 12. desember 2010

3.advent...

Dagen i dag har värt så krevende og slitsom så jeg er i koma! Både jeg og Miranda har värt på dårlig humör fra vi sto opp egentlig... Derfor veldig krevende fordi jeg må jo pröve å väre glad for Miranda sin skyld.. Men det er heller ikke lett når man har ei lita prinsesse som har veldig sterke egne meninger... Så jeg har prövd å finne på noe nesten i hele dag, vi har til og med snakket med mormor over skype! Bada, bakt boller, lest eventyr, sett på tv, hört på musikk, sang har kommet inn også! Også er det nesten så jeg tar ned juletre! Ho er borte på det juletreet 1000 ganger per dag og jeg sier nei like mange ganger! Men ho må jo bare läre..... Vi har hatt koselige stunder i dag også da.. Legger ut ett par bilder på lykketrollet :)





YES! En mobil!!


Åååhh nei, mamma var vist her.......



Endelig kveld sier mamman!

Jeg skulle egentlig ha lagt meg for lenge siden, men er så godt å sitte oppe heeelt alene! Men i morgen skal Miranda i barnehagen og jeg skal sette meg ved dataen, med kaffekoppen akkurat kl.09.00 for å få kjöpt Rihanna billetter! :) Håper det går som jeg vil!

Puss & Kram

2 kommentarer:

Gunnhild sa...

Nydelige lille prinsesse. Med lyst krøllet hår.. *smelt*

Em - Mamma till Malva. sa...

Vackra lockar på vacker flicka! :) Min prinsessa är också otroligt viljestark. Förstår ibland inte hur så mycket vilja och bestämdhet kan få rum i en sån liten kropp :p

Angående vår lilla katt så frågade vi först runt bland alla vänner och familj, men det är tyvärr ingen som har möjlighet att ta henne :/ Känns så tråkigt, för precis som du säger blir de ju precis som familjemedlemmar. Hon är ju också min bebis :)