onsdag 14. desember 2011

Etter gravid kropp.

Jeg har faktisk aldri värt mer stolt av min kropp som det jeg er nå. Akkurat nå så er jeg glad i min kropp! Tenk det. Men det er jo ganske så fantastisk hvordan kroppen fungerer :) Etter to graviditeter så har jeg aldri sett så bra ut som det jeg gjör akkurat i dag. Kan väre en annen tone i morgen, så er best og skrive positive saker om seg selv når man först har de fine tankene på plass! ;) Tenkte gi dere litt före og etter bilder. Vi rakk faktisk og ta bilde av gravid magen en siste gang före lillesöster ville ut :) For akkurat som med storesöster så gikk det hele fort! Men en födselhistorie tar jeg i ett annet innlegg tenkte jeg :) Så her kommer siste gravid bilder og magen i dag 12 dager etter födsel :)

Miranda mage uke 40

uke 40 og siste bildet :)


Magen i dag 12dager etter :) litt slapp hud men det retter seg jo :)

Ha en fin onsdag, så skal jeg snart også få lagt ut ett bilde av bebisen også :)

1 kommentar:

Em - Mamma till Malva & Tvillingar i Magen. sa...

Men hej & hå, lillasyster har ju kikat ut & det har jag helt missat! GRATTIS! :D Vad heter det lilla underverket? :) Det är verkligen fantastiskt hur kroppen kan återhämta sig så efter en graviditet.