fredag 13. januar 2012

vogn tur

Jeg har bestemt meg for att jeg nesten hver dag skal gå en times tur etter at jeg har levert Miranda i barnehagen. Denne uka har jeg gjort det to ganger, men i dag var jeg ute nesten 3timer... Gikk vel ikke veldig fort hele tiden i tre timer, men synes uansett det er bra gjort :) Tok noen bilder med mobilen som jeg prövde å legge ut her på bloggen med mobilen. Men siden jeg ikke har en sånn fancy mobil som alle andre har så funka det dårlig ;) Så her kommer litt bilder av vår lille vogn tur i dag.

Dem bygger om havna, håper bare dem blir ferdig för sommeren så jeg kan sitte her i sola med en kald öl ;)

synes fortsatt Karlstad er finest på sommeren!
Melina koser seg alltid i vogna :)

mot Karlstad sentrum :)

Og som sagt så er bildene tatt med mobil, så ikke den beste kvaliteten...

Ingen kommentarer: