fredag 23. mars 2012

Er bare å innse at man ikke får gjort like mye alene med to barn som når man var helt uten barn!
Först så må man jo passe på så alle bleier blir skifta, alle må få mat og alle må få på seg noe annet enn pysj. Da kan dagen begynne. Fredag har alltid värt vaske dag for meg helt frem til Miranda kom til verden ;) Hvordan i allverden får folk gjort noe som helst med 5 barn å sånn??
Jeg starta dagen med å vaske utemöbler og balkongen. Satt meg ned og tok kaffe. Mata melina. Så tenkte jeg å vaske vinduer, men både Melina og Miranda var veldig sosiale... Så jeg bytta til sommer gardiner i steden... Så var det bare å legge Miranda.... Har fått dusja også, det er ikke dårlig altså ;) Nå venter jeg på at Miranda skal våkne og da skal begge barna få mat også må vi ut en tur :)
Og fortsatt så vill jeg stövsuge og vaske gulv, men det kommer jeg aldri å få tid til i dag!!! Blir godt pappaenn kommer hjem i dag :)

Ha en strålende fredag!

Ingen kommentarer: