torsdag 14. februar 2013

Kjöre bil!

Etter at jeg nå har hatt noen kjöretimer så vil jeg helst kjöre bil hele tiden. Tenker omtrent hele tiden på bil... Det som da er litt frustrerende er jo at det kommer jo til å ta litt tid..... Teorien er vel den som tar lengst tid egentlig. Min kjöre lärer sa i dag at jeg er såpass flink til og kjöre rundt omkring sentrum så vi skal kjöre på större veier neste gang. :-) Og nå tenker jeg bare på alt man kan gjöre når man faktisk kan kjöre bil. Når jeg var i butikken i dag og det ikke var plass under vognen og Miranda SKULLE stå på ståbrette så tenkte jeg bare på hvor lett det hadde värt og bare tatt bilen!! Håper jeg klarer og fokusere på teorien og får det inn i mitt rotete hode ;-)

I morgen er det endelig fredag og tid for familiekos! God natt og ha en god helg alle!

Ingen kommentarer: