torsdag 16. januar 2014

Blogg...

Jeg skal prøve meg på å begynne å blogge litt oftere igjen. Litt positiv innstilling og oppdateringer her trengs. Er jo kanskje morsomt for barna engang i fremtiden også.... Og det er jo ikke sånn at jeg har så mye å fordrive tiden min med!

Idag har vi vært i sentrum og handlet og Miranda har lekt i snøen. Sånn her er det i denne familien at ho er den eneste som er glad for snø. Melina ble litt ivrig i dag og ville ut av vogna og følge etter storesøster en stund. Men det tok ett minutt så var ho lei, da var ikke det noe gøy lenger.
Og eneste gangen Miranda klarer og leke alene er tydeligvis i snøen.
I dag tok jeg opp den gamle Simo vognen vår siden en paraply trille med små hjul ikke er så lett i snø og siden Melina så absolutt IKKE vil sitte i ett akebrett.... Trodde alle barn synes det var gøy å sitte i akebrett?? Men når jeg satt opp vår vogn igjen så var hele vogna skjev..... Så noe har skjedd, men det gikk fint å bruke den. Jeg tenkte vi egentlig skulle selge vognen, men får jo ikke så mye for en skjev vogn.... Var vel ikke meningen at vi skulle selge den da....

Bilder får vi ta litt senere... ;-)
Ha en fin kveld!

Ingen kommentarer: