mandag 3. februar 2014

Melina i ett nøtteskall.

Melina er jo en søt og merkelig liten jente! Ho vil alltid ha på seg sokker/strumper. Om noen  skulle ta av henne sokkene på dagen så blir ho så lei seg. Og om dem ikke sitter helt på så kommer ho med en gang for at vi skal hjelpe henne med å ta dem på ordentelig igjen.
Det er noe annet enn storesøster som tar av seg sokkene med en gang ho kommer inn døra!

Men nå har Melina begynt å kreve att sokkene er på til og med når ho skal sove. Jeg glemte forrige helg og ta av henne sokkene når vi la henne, og nå i dag ble ho sinna når jeg skulle ta av henne når ho skulle sove. Så jeg måtte ta dem av nå før jeg la meg uten at ho merket det. Hehe.. merkelig liten skrue ho der ;-)

Må nesten skrive ned at ho faktisk har gått på potta en gang i helgen og en gang i dag :-) nå kanskje ho begynner og forstå opplegget! Hadde vært deilig!

Nå sier jeg god natt!

Ingen kommentarer: