torsdag 27. mars 2014

En morgen i Mars....

For en hard start på dagen. Jeg hadde så dårlig samvittighet for at barna ikke bada i går som dem egentlig skulle. Så her sto vi alle opp 06.45 og hoppa oppi badekaret. Fikk vaska barna og dem fikk lekt litt, så var det opp av badekaret og fikse frokost. Jeg som trodde vi skulle få dårlig tid hadde plutselig all tid i verden på og både se på tv, se på mobiler og leke føre vi måtte plutselig skynde oss til barnehagen! Jeg får alltid dårlig tid når man først faktisk MÅ gå. Miranda måtte komme tidligere i barnehagen i dag fordi dem skulle ta bussen like etter kl.09 på utflykt.. Som alltid så er man glad når man ser at det er andre som har det mer travelt enn seg selv, når jeg hadde levert begge barna og Miranda sin avdeling var på vei til å gå så kom det en stakkars mamma som så ut til og ta det hele helt med ro. Godt at ho ikke så stressa ut da.
Merkelig at man skal glede seg over at andre kommer senere enn seg selv. Jeg får litt smått panikk om jeg for eksempel er den siste som kommer inn i ett rom.

Nå skal jeg prøve og ikke tenke på att det igrunn er litt skummelt at 3 frøkner har med seg ca 25 unger på tur. Så skal jeg gjøre så godt jeg kan og søke på litt jobber så jeg kanskje kan ha noe å gjøre en gang i fremtiden.

Ha en fin dag der ute!

Ingen kommentarer: