tirsdag 6. mai 2014

Mai!

Okey.. Jeg er så dårlig på og oppdatere her! Nå er det mai alt, tiden går så fort! Heldigvis så betyr det at det snart er sommer! Ikke at jeg ser frem imot sommeren så veldig siden Henrik bare skal ha EN uke ferie i år, men da reiser vi til Skien og det er höydepunktet på hele året det!
Ellers så går ting som vanlig, vi titter vel mer på hus enn vanlig bare, jeg går i en slags koma når Henrik er på jobb. Så nå tror jeg at jeg må få på meg löperskoa og löpe meg pigg og rask.... Har jo faktisk gått en tur i dag og det var deilig og koselig siden jeg fikk med meg Susanna, mammaen til ei i barnehagen :) Kanskje jeg bare begynner og bli gammel! Åh den alders krisen kommer snikende! Mai betyr jo nå at jeg blir 30år!!
Nå skal jeg gå og hente dissa glade (håper jeg) barna våre!
Ha en strålende tirsdag i regnet ;-)

Kram kram

Ingen kommentarer: