lørdag 1. august 2015

Ny leilighet..

Ja nå har vi bodd her i 3mnd, så veldig ny er den vel ikke lenger. Men er fortsatt mye igjen. Har ikke helt kommet i ro enda, det plager meg litt. Men og gå fra en 3 roms leilighet på 78 kvadrat till en 4 roms leilighet på 108 kvadrat tar litt tid faktisk.. For det förste så har vi ikke så veldig mye og henge på veggene, så der er det rimelig tomt. For det andre så har vi ganske så lite med lamper, så mange lamper trenger man ikke i en åpen 3 roms for og si det sånn.... Stua er helt umulig og möblere siden vi har altfor stor tv... For det tredje har vi ingen plass og ha våre fin glass, vi må kjöpe ett vitrineskap.... Så som dere forstår så er det litt igjen og gjöre.. I dag fant jeg noe vi kunne henge opp i en liten gang vi har mellom vårt soverom og barnas soverom. LYKKE!
Ellers så trives jeg veldig godt! Bare ELSKER vårt kjökken! Stort og med store vinduer! Jeg har alltid drömt om vinduer på kjökkenet!

Jeg savner fortsatt Herrhagen, Miranda savner den gamle leiligheten, Men jeg er så glad for at vi flytta!!

Bilder og sånnt får jeg ta en annen gang ;)

Ingen kommentarer: