onsdag 29. juli 2009

smått og godt!


I dag har vi redda verden fra under gang! hehe... Det her er altså ökologisk bomull! Den er veldig söt da synes jeg :) Men lurer egentlig på om den butikken kommer til å gå så bra i Karlstad... Greit å kjöpe ökologisk mat altså, men klär? Uansett så måtte jeg jo bare ha denna da! :)
Ellers i dag så har vi hatt besök av pappaen til Henrik i dag! Så har vi värt på babyproffsen og kjöpt litt saker :) Men Babyproffsen i Karlstad får ikke mye poeng fra meg altså! Ikke får man noe hjelp, ikke får man noe bra eller hyggelig svar om man spörr om noe og ikke har dem noe fine kläre heller... Jeg kommer til å kjöpe alle klär på H&M og lindex! Det er litt billigere og smartere egentig også da, med tanke på at barn vokser veldig fort ;)
Nå skal jeg og Henrik snart spise god middag! Så litt senere så skal vi se på film og spise smågodis! Henrik var så lur så han sendte en gravid og sulten dame i butikken for å kjöpe litt smågodis! Jada.... Ble over 1kg godis det! Han i kassa ble helt sjokkert så det ut som når han sa prisen. 89kr kosta det hele :) da er jeg lykkelig i kveld!! hihi....

Ingen kommentarer: