tirsdag 4. august 2009

Venter...

Det her er ikke ett bilde jeg har tatt assa, bare så det er sagt! Bare gleder meg til det ser sånn ut når man titter ut av vinuet! Höst! Så godt det blir! Har aldri venta så lenge på hösten som det jeg har gjort nå, kan ikke bry meg mindere om sommeren! Ikke bryr jeg meg om väret ute heller som alle andre snakker om! Bare klaging på folk!!

Hadde ikke en så veldig bra start på dagen i dag, våkna 05.15 tror jeg.. Er da det lille mirakelet i magen er mest aktiv har jeg funnet ut og det er da jeg egentilg må stå opp og gå på toalette ;) Men i dag bare våkna jeg, og jeg lurer egentlig på hva ungen gjör der inne! Var ikke noe behaglige sparker eller flytting! Så det var bare å stå opp!
Hadde bebisen liggi i sin egen fine seng og ville ha oppmerksomhet på utsiden av magen så hadde jeg ikke hatt noe problem med å stå opp, men nå ville jeg egentlig sove mer! Men jeg sto opp, spiste frokost og sovna til slutt på sofaen...
Så er vel derfor jeg vil ha höst NÅ! :)
Og få tilbake min egen kropp, så jeg slipper å rulle ut av senga når jeg skal opp... Har aldri sett frem til en födsel så mye som jeg gjör nå heller. De som kjenner meg vet jo hvordan jeg er når det gjelder blod og gögge... hehehe..


Bortsett fra denne dagen da, så hadde jeg en veldig fin dag i går! Tok en fika med Isabell og Cissi. Var veldig koselig, satt der i evigheter... Jeg fikk ikke gjort noe av det jeg skulle gjöre, men det får jeg gjöre i dag... Må uansett rydde her hjemme vet jeg... Jeg har bakt kake og små kaker så kjökkenet ser ikke helt bra ut akkurat nå.. hehe... Også kommer jo elsklingen min hjem i morgen og da må det jo se ut som han er velkommen hjem ;)


De her små kakene jeg bakte er noe av det ekkleste jeg har gjort! De smakte godt da, men å lage dem var så sinnsykt ekkelt så jeg trodde jeg skulle spy!




















































Ingen kommentarer: