lørdag 22. august 2009

Alene.


Da har elsklingen min reist på jobb, eller han reiste i går da... Det er alltid den förste natta som er värst når man ligger alene! Etter at jeg slutta med å jobbe natt så er jeg ikke like mörkeredd lenger faktisk! Det er deilig da, kunne jo nesten ikke sove med lyset av om det var mörkt i fri ukene.. hehe..

Men nå er jeg mer redd for å väre alene når det ikke er så langt igjen til termin da... Min störste skrekk er at Henrik er i Trondheim eller noe og födselen begynner! Hjelper ikke hvor mange man kan ringe eller vite at det alltid er noen som kan stille opp, er faktisk bare Henrik jeg vil ha her! Men nå har han ferie snart også, bare 2 arbeids perioder igjen :D Men nå blir det jo hvertfall ikke noe mer lastebil tur på ett år eller noe....


Nå er nesten alt klart til bebisen vår da :) har kjöpt litt mere saker.. föler at man aldri blir ferdig! Denne uka skal jeg i allefall gjöre klar baggen som vi skal ha med til sykehuset.. Er jo masse man må ta med, bra vi ikke bor så langt unna så kan Henrik bare löpe hjem og hente om vi har glemt noe viktig! hehe...






Også gleder jeg meg til höst og vinter og hvertfall til å pynte til jul! Bare se så koselig da!









Ingen kommentarer: