torsdag 8. oktober 2009

På tide kanskje..

På tide å oppdatere litt kanskje...
Endelig har lille jenta funnet veien ut! Men det vet vel de fleste nå? I morgen, altså fredag så er det 2 uker siden vår Miranda kom ut til den store verden! Hele 3490gram og 51 perfekte cm :)
sitter i skrivende stund med henne på ene armen og nå har hun sovnet så godt så. Helt nydelig er hun! :) Er fortsatt ganske uvirkelig at vi har ett barn her som skal väre med oss for alltid...
Alt er bra både med meg og Henrik, og Miranda er frisk og vellskapt :) Eneste som er trist nå er at Henrik skal begynne å jobbe igjen på lördag! er nok värst for elsklingen tror jeg, for meg kommer nok dagene til å fylles med sövn, bleier, mat oså sövn igjen! må pröve å sove når Miranda sover kanskje!
må nesten se om jeg får lagt jenta i senga nå, kan ikke sove på meg i 3 timer!! hehe..
klem fra alle oss 3 :)

1 kommentar:

Gunnhild sa...

Så koselig å lese at alt er bra med dere..
Kos dere masse..
Suss