torsdag 22. oktober 2009

oi oi

Tröttere enn tröttest nå.. Kjenner at jeg er i ganske stort behov av en lengere periode med sövn nå... Ikke like morro å sove 3 timer også stå opp igjen og våkne litt av å mate Miranda, også sove i 3 timer igjen.... Man blir jo helt borte i skallen.... Er ikke helt meg selv kjenner jeg! Men merker at Miranda sover litt lenger på morgenen, så det blir bedre pröver jeg å tröste meg med! Blir godt når Henrik kommer hjem, da får jeg sove litt mer :)
På lördag kommer mamma og skal bli over på söndag, så det blir koselig! Får nok litt mer hjelp da også kanskje :)
Akkurat nå vil jeg dusje og sove, men nå skal vakkre Miranda ha mat igjen :) Uansett så er alt det her bedre enn å väre gravid ;)
I morgen er Miranda 4uker, men det föles ut som at ho har värt her mye lenger og det föles absolutt ikke ut som at jeg har värt gravid.... Det bare synes ;) hehe... må virkelig slutte å spise godt nå!!! gleder meg til jeg kan begynne å trene og til alt skinn går til normale tilstander igjen!
Nå har sjefen våkna, så da er det bare å lyde ;)

Puss & kram fra oss :)

1 kommentar:

Gunnhild sa...

Huffa meg kjedelig å være så trøtt.. Men det er nok verdt det når du ser hvilket under som har kommet til verden..
Puss och kram Shcnuppa..