tirsdag 3. november 2009

November..

Tenke seg at tiden kan gå så fort! og jeg som har gledet meg til höst og vinter i hele år!! desember kommer vel plutselig!
Jeg må jo kjöpe julegaver også har jeg tenkt til å lage julepynt, man kan jo kjöpe masse sånne ferdig pakker som det bare er å lime og male :) morsomt! Også har jeg sååå lyst til å bake!! Har jo snart ikke mere godt i fryseren... Får gjöre det nå når Henrik kommer hjem kanskje :)
Og nå har jeg bestemt at det er slutt på godis her i huset.. Må få tilbake kroppen min!! Jeg gikk jo opp 15kg under graviditeten og har gått ned 8kg! 8kg er jo ingenting, det er jo bare bebis, vann, morkake og livmor det!!! så jeg gikk ned fra 80kg til 72, men så har jeg og Henrik kost oss veldig denna tiden så jeg har gått opp en kilo!!! Og jeg har jo ikke akkurat rört så mye på meg, så nå er det bare å ta på seg joggeskoa og ut med vogn i all slags vär!!
Minst 8kg skal bort!!!
lykke til sier jeg bare, nå som det närmer seg jul å greier.... Så jeg må nesten skrive en linje til mamma også, ikke kjöp like mye julegodis til oss i år, kjöp en apelsin. ´hehehe

Stor klem fra oss :)

Ingen kommentarer: