torsdag 12. november 2009

Jösses igjen...

Blir helt overraska jeg nå assa... Har ikke fått gjort så mye som jeg har gjort nå på lenge!
Jeg mata Miranda ca. kl.16.00 og nå begynner hun å våkne! Men på de få timene så har jeg fått rydda bort klesvask, rydda litt her og der i leiligheten OG ikke nok med det kjäre venner jeg har fått lage mat OG spist VARM mat :D Det her har ikke jeg gjort siden jeg var gravid! ikke når Henrik er hjemme en gang får jeg gjort så mye... Men skal vel ikke rope hurra enda... får håpe det skjer igjen, for ellers så pleier Miranda alltid å väre våken på denne tiden... Ho sover bare bra på natta.. Ja det også, ho sover jo 5-6 timer i strekk på natta nå og da mater jeg henne også går vi å legger oss i noen timer til... Tror det blir ei bra jente det her assa ;)
Men nå er det vel på tide med mat igjen tenker jeg :)
Klem fra oss

Ingen kommentarer: