onsdag 13. januar 2010

Sove sove sove

För jegg fikk barn var jeg sikker på at man måtte stå opp veldig tidlig og tvinge seg selv til å holde öynene åpne. Men jeg hadde så veldig feil! I dag våkna jeg kl.11 og Miranda sov. Men da tenkte jeg at vi må bare stå opp! Så jeg vekka henne og hun var så glad så :) Ingenting som gjör meg så glad som ett tannlöst smil på morgenen! hehe....
Men at hun kan sove så mye er jo helt utrolig! Hun gikk i natt modus kl.01.30 i natt og våkna og var veldig sulten 06.30 og da sovna hun igjen. Jeg kunne stått opp 06.30, men når man faktisk kan sove lenge så gjör man jo det!
Kommer vel ikke til å vare evig det her, får nyte for fullt så lenge man får sövn :)

Nå har jeg begynt ett nytt liv, hvertfall i noen dager nå... hehe
Er så lei av disse gravid kiloene, så jeg lagde salat i går, og kjöpt bra kjött. Så nå skal jeg spise bedre og ta vitaminer!! Har värt så slapp i det siste så lurer på om kroppen trenger litt vitaminas! Har kjöpt antioksidant juice og apelsin juice også! Får se hvor lenge jeg gidder det her da! Men det svir i kroppen av å tenke på at i fryseren ligger det sjokoladeboller og kladdkake!!
Og jeg har blitt så flink til å drikke bare kaffe uten å ta noe godis til! Når jeg var gravid var jo det en regel for meg at jeg fikk lov til å ta noe til kaffen :)

Nå må jeg vel vaske litt flasker her, mens lille prinsessa sover :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Du er fin uansett, kanskje ikke rett man til å si det men; pass på helsa di. Har ikke syntes at du er tykk, selvsagt blir det kiloer når man spiser for to. gid. sjonkel Rolf