tirsdag 26. januar 2010

Trött..

Ja, det er jeg i dag... Fikk ikke sove i går. Og det var ikke Miranda, hun sover jo som hun skal.. kl.02.30 skulle hun ha mat igjen så var våken til da. Og hun har begynnt å våkne tidligere nå også, så vi sto vel opp kl.10. Jeg var fortsatt super trött og Miranda såååå glad og våken.. :)
Uansett så har vi värt ute i dag og shoppa litt på systembolaget og på konsum. Jeg fikk beskjed av min elskling at han hadde kjöpt norsk sjokolade til meg, men fikk den bare om jeg hadde laget en stor skål med salat! Så det skal jeg gjöre snart. Elsker norsk sjokolade!!!! :)
Lurer litt på om det er fordi Henrik kommer hjem som jeg er ekstra trött, nå vet jeg på en måte at det ikke bare er jeg som må ta Miranda hele tiden.
Uff, nå ligger hun i senga si og lager sånne lyder som ungen i filmen The Gruge!! hehe..
Gleder meg til elsklingen kommer hjem fra jobb, 6 dager sammen igjen :)

puss & kram

1 kommentar:

Gunnhild sa...

Blir nok greit å få han hjem igjen. Ikke bare å få sove ordentlig men på alle andre måter også.. :)
Kos deg masse med sjokoladen..
Kommer du snart til Norge??

Klemmer