onsdag 24. mars 2010

Hallo?

Er det noen som leser min blogg der ute?
Får ikke så mye som en liten komentar på noen innlegg nesten!! Blir utrolig uinspirert altså!

Ellers i dag så trodde jeg at jeg skulle svime av her!
Henrik kjörer lastebil i Norge, og han svarte ikke på mobilen når jeg ringte i kveld! Og som alltid når han ikke svarer på noen timer så får jeg jo litt små panikk. Og da begynner jeg å lese norske nyheter for å se om det er noen ulykker og greier! JA vet at det er bare dumt og det gjör ikke ting bedre.....
Og jeg får opp vg.no og det förste jeg ser er STORT bilde av sjursöya i Oslo og ser en ulykke med togvogner overalt! FINT! Der har Henrik kjört veldig mye.... Jeg fikk jo rett og slett panikk og begynner å gråte... Miranda sitter i vippestolen, ser på meg og bare smiler.. hehe... Og jeg ringer med en gang en arbeids kollega av Henrik og han har heller ikke hört noe fra Henriken!! Han sier han skal ringe noen telefoner og ringer meg opp igjen med engang han vet noe! Takk...
Henrik var heldigvis ikke i närheten av Oslo, og jeg ble så lettet at jeg gråt enda mer....

Uff, så redd man kan bli! Så mine tanker går til familiene til de som mistet sine kjäre!
Så tragisk, sånt skal jo ikke hende! Togvogner skal bare ikke kunne rulle av seg selv!!!!!

1 kommentar:

Gunnhild sa...

Snuppa mi.. Jeg leser din blogg hver dag. Du er et fast innslag i min hverdag. Innom din side, er det første jeg gjør når jeg skrur på pcn.
Du sprer latter og glede, med dine innlegg og bilder. Det å få lese å se hva du opplever å gjør, betyr så innderlig mye.
Takk for at du skriver blogg. Vær snill og fortsett med det.
Veldig glad i deg Liv, savner deg så utrolig mye.. SUSS til deg.