mandag 22. mars 2010

Söndag..

Söndagen er over og jeg sitter å ser på alle bilder vi har på dataen.. Så mye forandringer på så kort tid.
I dag har vi hatt veldig koselig besök av farfar og hans samboer :) De hadde med seg mat og lagde middag til oss alle sammen! Det var virkelig luksus og utrolig godt! Deilig og ikke tenke på hva man skal lage til middag for en gangs skyld!

Og siden jeg har sett på så mye bilder så tenkte jeg at jeg kunne legge ut noen her :) hva er vel en blogg uten bilder??
Förste bilde er av min påske pynt som jeg har laget! Man kan jo kjöpe ferdig pakker på panduro! Kjempe morsomt å lage sånne kaniner, kyllingene var bare slitsomme!!
Det andre bilde er av Miranda så klart. Jeg fant en lue som ho brukte når hun ble födt, og da måtte jeg pröve den på henne :)
Siste bilde ble tatt 9.juni i fjord! Altså 6mnd inn i graviditeten! Nesten like lenge som Miranda har värt på utsiden nå. Lengter til å väre gravid igjen!!! Var jo så koselig og resultatet ble jo enda bedre :)







Ingen kommentarer: