fredag 23. juli 2010

Ja da var det en uke siden jeg skrev sist da... Vi var jo på dåp og bryllup på lördagen. Det var en veldig fin, kort og enkel sermoni! Men så langt ute i skogen har jeg faktisk ikke värt för!! Förs så måtte man kjöre til Hagfors som også ligger oppe i skogen! Også skulle vi kjöre 5km på GRUSVEI! Plutselig fölte jeg meg som en storby jente! Uansett så ble de gift og forhåpentligvis lever de lykkelige alle sine dager! :)

Resten av uka nå så har vi vel hatt mer besök en vi har hatt på lenge. Så i dag skal vi bare nyte dagen og ikke svare i tlf.. hehe..
Til uka skal mamma passe Miranda noen dager.. Hva skal jeg og Henrik finne på da liksom???? Egentlig så skulle Henrik jobbe i to uker nå, og jeg skulle bli med han på lastebiltur. Og mamma skulle ha Miranda en uke, men så fikk han ferie alikevel så da blir det bare noen dager også skal vel vi väre i Askim en natt eller noe... :) Men så stille det blir uten Miranda, er vel da forholdet får en pröve.. Klarer jeg og Henrik å ha det like bra uten Miranda?? Det tror jeg, men det blir veldig merkelig!

Nå skal jeg fikse meg selv ett bad og lese litt i boka jeg aldri blir ferdig med!!!

Puss & Kram

Ingen kommentarer: