lørdag 31. juli 2010

Min älskling!

I dag fikk vi endelig hjem Miranda igjen! Ho har värt hos mormor siden torsdag! Förste gang jeg har värt uten Miranda så lenge! Det gikk helt fint, det var faktisk godt og tenke bare på seg selv en stund.... Henrik og jeg tenkte veldig lenge på hva vi skulle gjöre uten Miranda, men til slutt så kom vi på at vi skulle gå på kino(bio)! Det er jo noe man ikke går på så alt for ofte når man får barn. Så vi gikk og så den nye Beck filmen på fredag :) den var faktisk veldig bra! Når skal Beck liksom miste glöden??? Dem begynner å bli gammle, men Persbrandt(?) er alltid like morsom i sin rolle og den her gangen var det virkelig skvette glipp!!
Men når jeg satt å så på filmen så var det noe i bakhodet som sa att jeg gjorde noe feil... Jeg fölte hele tiden at vi måtte väre hjemme med Miranda! En veldig merkelig fölelse, men det var nok godt for både meg og Henrik!
Og for og legge til bekymringer fra senere innlegg så var det ikke noe problem med vårt forhold uten barn i noen dager, vi elsker fortsatt hverandre ;)

Og Miranda er fortsatt vårt alt!

Ingen kommentarer: