fredag 20. august 2010

Jobb..

Nå har det seg sånn at jeg er som kjent utrolig treg, får aldri noe gjort för det er forsent... Jeg har sagt opp min jobb på posten i Norge. Men jeg sa opp forsent så mine 3mnd oppsigelses tid har ikke gått ut. Så jeg måtte jobbe nå natt til tirsdag og onsdag og må jobbe en uke fra onsdag som kommer! Men da er jeg ferdig med å sende post!! :)
Så for å snu om dögnet når jeg skulle jobbe nå, så reiste jeg til norge på söndag til Gunnhild. Det var så koselig og vi klarte uten noe problem å väre våkene helt til kl.06.30. Og da vil jeg bare nevne at vi begge faktisk hadde stått opp tidlig på söndagen!!
Så kom Mandagen og vi begge ble vel halv deprimerte, og jeg fikk vondt i magen og ble rett og slett nervös! Var som förste dag på skolen igrunn! Nå har jo ikke jeg jobba på over 1. år og på det her året har posten flytta fra Oslo til ett sted som aldri har eksistert i min verden! Herregud tenkte jeg når jeg så detta bygge, nå er det jo så populärt med glass bygninger så hele posten så vel mer ut som ett vekst hus!!! Men jeg kom fort inn i maskin verden igjen. Ja jeg står på maskin og sorterer post om noen lurte.... UTROLIG givende jobb! eller?? Jeg overlevde uansett natta og rakk i grunn ikke å tenke så mye på min familie som lå og sov i ett annet land.. ;) Den andre natta gikk også veldig fort, men da kjente jeg at jeg bare ville hjem, så var veldig glad for å se min lille familie på Osndags morgen! :) Og det var veldig koselig å väre sammen med Gunnhild! Vi sees altfor sjelden!
Nå skal jeg drikke kaffe og kose meg :)

1 kommentar:

Gunnhild sa...

Alt for sjelden sees vi.. Men det blir ofte sånn når man bor i forskjellige land.. Vi får prøve å bli flinkere, til å planlegge.
Slik at vi kan holde kontakten for alltid.
Jeg gleder meg allerede til du kommer hit på onsdag.:)