fredag 24. september 2010

Fredag!

I dag er jeg så trött og sliten, blir ikke ett langt innlegg nå ;) Dagen i dag begynte med bare sutring og grining! Miranda hadde en UTROLIG dårlig dag i dag! Også dagen före sin egen 1års dag, det hadde ikke jeg värt altså! ;) Har värt veldig slitsomt uten Henrik i dag! Godt han kommer hjem i morgen og da får vi håpe at Miranda er på bedre humör!!! Spörs det da siden jeg skal synge bursdags sang for henne :)
Tenk ett helt år siden akkurat ved denne tiden som jeg og Henrik la oss tidligere for en gang skyld og ikke visste at vi skulle bli foreldre dagen etter :) Blir litt sentimental nå kjente jeg.. hehe....


Miranda har jo så klart fått sin egen stol av mormor :)
Veldig morsomt!! :)

God natt :)

1 kommentar:

Gunnhild sa...

Hun er jo helt sjef der hun sitter.
Denne stolen kledde hun. Heldig som har en sånn snill mormor..
Kan du hilse Miranda fra meg, klemme henne masse og synge bursdags sangen fra meg også.. Da kan du ta den to stemt:)

Kos dere på dagen til Miranda.
(Hun må kanskje få litt is)

Klem klem