mandag 20. september 2010

Jaha..

Ja da satt jeg her da... Henrik er ferdig med pappa permisjon og er tilbake på jobb.... Utrolig kjedelig å sitte i mörket på kvelden når Miranda har lagt seg...... Legger meg nok snart jeg også!

Ellers i dag så har jeg tatt helt feil på dager!! I mitt hode så skulle vi til BVC(helsestasjon) med Miranda i dag. Jeg löper rundt i leiligheten og skifter bleie og mater og styrer. Kommer meg ut döra 12.45. Bra å ha god tid tenker jeg. Kommer på BVC, må vente en stund også kommer Majvor ut og spörr: skal dere til meg i dag?? Og jeg sier ehh ja... tar opp boka og neeeida.... 22.september sto det.... jaja sier jeg bare, vi kom oss iallefall ut i dag da!
SURREHUE! Etter den korte turen innom der så gikk vi til parken og koste oss litt, også gikk vi hjem igjen :)

I helgen hadde vi bursdag for Miranda, var så koselig :) og ho fikk mye fint. Jeg får legge ut litt bilder senere. Kommer flere folk innom denne uka ogsåå :)

Nå skal jeg krype under dyna og ikke savne Henrik i det heletatt......! Gå fra å se hverandre hver dag i tre mnd til og plutselig väre borte fra hverandre i 6 dager er ikke koselig altså! Men jeg overlever nok ;)

God natt!

Ingen kommentarer: