torsdag 4. november 2010

Miranda har fått seg kjäreste ;) En gutt i barnehagen som er ca 1½år kom bort til Miranda når jeg skulle levere henne. Også bare sto han og holdt rundt henne. Også ga han henne en kos og en nuss på kinnet! Hvor sött er ikke det?? skulle ha hatt det på video!! Og dagen etter når han så Miranda var på vei inn så kom han og tok henne i hånden og skulle dra henne med seg.... hehe...
Er godt å se at ho har det bra i barnehagen. Ho har hatt en periode nå som ho har gråti når jeg har gått, men det er nok bare fordi ho har värt trött og litt små sjuk... Ho hoster jo enda og jeg har värt sjuk i en mnd snart! MORO!

Nå sitter jeg å venter på at Henrik skal komme hjem!
I morgen skal jeg klippe håret!! Blir digg... Har veldig lyst til å farge håret også, men vi får se...'
Nå kom elsklingen <3

Puss & Kram

1 kommentar:

Gunnhild sa...

Hvor er kamera når man trenger det.
Hun har blitt voksen så fort allsoo, kjæreste og greier..

Klem