søndag 31. oktober 2010

Aktiv...

Er så utrolig aktiv på blogg fronten må jeg si...... :P
Jeg kjeder meg, Henrik reiste på jobb i går og jeg sitter her å glor.... Må få skaffa meg en jobb snart, eller så tilter det for meg snart! Litt trivlig å snakke noe annet en bebi språk og gå rundt å si "ÅÅ SÅ FLINK" eller "NEI NEI NEI NEI"........
Vi begynner å bli friske igjen nå da, er fortsat altfor mye snörr i både meg og lille jenta, men mye mye bedre :) Og det takker vi for! Miranda har lärt seg å kose. Når vi sier kose så legger ho ned hode på brystet vårt og klapper på armen. Hvor söt får man bli??

Sånn ellers så bedriver jeg dagene med å drömme meg bort i "nytt hus verden".... Å som jeg vil flytte til ett fint hus! Og jeg har sett så mange fine hus, men det er det at de man virkelig vill ha kommer man aldri til å kunne få! I min perfekte lille verden hadde jeg bodd i en herregård og hatt vaskehjelp! Og jobba deltid...... hehe... snakk om å drömme da......

Jeg og Miranda var ute å gikk tur i dag. Miranda sovna da, men jeg gikk hvertfall ganske langt!

Også prövde jeg å väre amatör fotograf ;)Ble ikke så ille da ;)

1 kommentar:

Gunnhild sa...

Syns ikke du er noen amatør fotograf i det hele tatt jeg.Du er rent proff i mine øyne,kjempe fine bilder :)
Godt dere er på bedringensvei:)
Stor klem