tirsdag 5. oktober 2010

Familien LAT!!!

Nå har vi värt i barnehagen i 2 dager. Er helt utslitt jeg! Alle rutiner ble sendt dit pepperen gror over natta liksom!!! Vi må stå opp kl.8 plutselig. KLOKKA 8!!! Tror Miranda er like forvirra. Bli enda mer spennende å se hvordan Henrik takler det når vi må stå opp enda tidligere i morgen! Da skal vi väre i barnehagen 9.30!! Ja så nå synes jeg det her bare er masse styr igrunn.... ;) I morgen skal vi väre med på samling og sang og leke ute. Tror det blir veldig morsomt i morgen.
Og jeg har jo ikke fått drikki nok med kaffe för jeg går ut döra heller.... Og nå når jeg endelig kunne sette meg ned nå så ver jo kaffen over 6 timer gammel... Ikke så digg akkurat....
Men i dag kommer elsklingen hjem igjen så jeg skal lage litt mat og rydde litt :)
I dag fant jeg noe jeg aldri har sett för også! En 2liter vin dunk! det må vel väre noe nytt????
Jaja jeg får vel få räva ut av sofaen.... Phu.....


Tok 3min så sovna ho etter barnehage besök! :)
Miranda har fått armbånd av mormor. Når vi sier Ååå så fin. Så kommer ho med de söteste mmmm lydene :) Mitt söte barn!

Ingen kommentarer: