søndag 24. oktober 2010

Söndag.

Miranda er syk...
Men ganske glad :)

Ho har feber og hoster litt og er nå min lille SNÖRRunge :) Har jeg noen gang nevnt at jeg faktisk har helt panikk når det gjelder snörr?? Jeg brekker meg når jeg snyter nesa... Jeg synes ikke det er noe bedre når det kommer ut av Miranda sin nese, kan jo også nevne da at Miranda er litt röd under nesa, for mammaen har papir i hele leiligheten nå ;) Jeg rett og slett HATER snörr! Blir ikke barnehage på Miranda i morgen......
Jeg er trött, vi sover ikke sånn veldig godt akkurat nå....
Gleder oss til pappaen kommer hjem i morgen, får håpe han kommer ganske tidlig!! :)

1 kommentar:

Gunnhild sa...

Huffa meg.
Stakkars lille snuppa..
Får håpe hun blir bedre snart.
Selvom ikke formen er på topp er hun jo like blid som alltid.

Klemmer