fredag 1. oktober 2010

Förskole...

Min lille lille prinsesse begynner i barnehagen på mandag!! Plutselig er ho ikke så liten lenger!! Vi skal väre der kl.10 på mandag. Er bare 1time de förste dagene og jeg skal väre der sammen med Miranda så vi begge blir kjent :) Men det som er litt dumt for meg da, er jo at jeg hater virkelig å gå på sånt her alene! Miranda kommer til å bare gå å leke ho! Så sitter jeg der ensom, med personalet.... skummelt....... Skal absolutt ikke overföre den energien til Miranda! Det her er så MORO!? hehe.... Jeg er litt sånn "la meg väre" person, er ikke sånn veldig glad i mange mennesker på en gang ;)
I dag skal vi til Isabelle og hjelpe med å pakke. Ho skal flytte og har litt små panikk virker det som.. Så jeg tenkte at det er best å hjelpe til så godt vi kan, eller jeg tror ikke Miranda blir til stor hjelp, men men....
Så i kveld kommer mormor på besök :) Det blir koselig!

Ha en fin dag alle sammen :) Kramis fra oss!

1 kommentar:

Gunnhild sa...

Barnehagen allerede.. Det blir en spennende og morsom opplevelse både for mor og barn. Lykke til :) Klem