fredag 15. oktober 2010

Energi??

Hva er det liksom? Og hvor er den? Ikke her hjemme hos meg hvertfall.... Jeg har nå blitt forkjöla. Har vondt i halsen og litt tett i nesa... Men det som er mer slitsomt er at jeg har vondt i hele kroppen... Og i går sovna jeg med vondt i hodet og våkna med vondt i hode! JIPPI! Men nå har jeg pressa i meg litt kaffe og föler meg faktisk litt bedre! :) Og på toppen av kaka så sover Miranda utrolig urolig på natta. Så ordet uthvilt vet vi ikke hva er i det her huset....
Og i går var Miranda i barnehagen i 3timer. Var veldig godt å slappe av litt her hjemme. Og det hadde gått så bra. I dag tror jeg ho kommer til å bli trött i barnehagen sånn som ho har drivi å styra i natt!! Blir spennende, skal hente henne kl.12. Da skal vi begge sove når vi kommer hjem har jeg bestemt :)
I helgen skal vi til mormor og väre der frem til mandag. Min kjäre tante har bursdag så vi skal feire henne i morgen. Blir koselig. Veldig fint for mormor at ho må stå opp tidlig med Miranda synes jeg ;) hehe...
Nå tenker jeg at jeg skal tenne stearinlys, ta en kanelbolle, sette på tv'n og legge meg flat på soffaen!! Fordi jeg fortjener det :) I dag kommer forresten Henrik hjem igjen! GODT!

Ha en fin fredag og helg!

Ingen kommentarer: