mandag 11. oktober 2010

Mandag.

Sitter her hjemme helt alene, og da mener jeg helt mutters alene....
Gikk til barnehagen 9.30. Og da var det rett ut å leke med en gang også skulle jeg liksom bare gå en liten stund.... Usj, klump i halsen! Gå? Gå fra Miranda?? Kanke jeg begynne å jobbe her a?? Så jeg gikk 10.05 og går vel tilbake ca.1020 tenkte jeg.... Men er veldig godt å sitte inne i varmen å ta en kaffe kopp, enn å sitte ute å fryse! Men det er så altfor stille her! Snart setter jeg på alle Miranda sine leker!! ;)

2 kommentarer:

Gunnhild sa...

plearideHehe jeg ler av deg allsoo.. Setter på alle lekene, syns jeg ser deg midt på gulvet omringet av lekene som lager lyd..

Kan tenke meg det blir stille og ensomt når hun ikke er der hele dagen.. Hvor mange dager skal hun gå i barnehagen i løpet av uken da?
Men hun syns nok det er kjempe gøy i barnehagen i motsatt til sin mor :) Desverre..

Liv sa...

ho skal väre i barnehagen mandag til fredag, 3timer om dagen :) Ja ho trives veldig godt, titta ikke etter meg engang!! hehe..