torsdag 20. januar 2011

Kveldens mysteri!

Jeg skulle pakke Mirandas barnehage veske, og legge frem uteklärene ho har på seg når vi går. Så plutselig finner jeg bare en vott!! Og jeg finner ikke den andre her i leiligheten!!! Kan jo ikke bare forsvinne og jeg er så sikker på at ho hadde på seg begge når vi kom inn i heisen i dag... Får se om vi finner den i morgen da, eller så blir det vanter på Miranda i morgen og det blir vel litt kaldt.... Det er nå man skulle hatt reserve votter...... Surt.....
Så da vet dere mamma og tante hva jeg bedriver tiden med i kveld og i morgen tidlig ;)
Har fått visse klagemål på att jeg er dårlig på å oppdatere....... :P


Sliten etter barnehagen :) Jeg sov også, derfor ligger ho i vår seng! Ellers så pleier ho å ligge i sin egen seng altså ;)

Vi har faktisk gått tur i dag! Ut på tur aldri sur :)

1 kommentar:

Em - Mamma till Malva. sa...

Sötaste flickan! Trivs hon på dagis? :)

Jo, Pete pratar bara engelska med Malva & jag pratar bara svenska. Men när vi båda är hemma blir det lite mer blandat, inte när vi pratar med henne, men när vi pratar med varandra vilket hon ju också hör. Men hon verkar kunna separera språken bra & säger i princip bara svenska ord till mig och engelska till Pete :)

Hur gör ni med er lilla? Pratar du både norska och svenska eller hur funkar det hos er? :)