søndag 6. februar 2011

Söndag.

Trenger en ny design på min blogg! Er mye mer morsomt å blogge om man har en fin side! Så vi får se om jeg fikser det snart :) har egentlig ikke tålmodighet til å fikse sånt....
Ellers så har vi det bra alle sammen! Eller Miranda er på vei til å bli sjuk igjen tror jeg.... Ho har fått tilbake sin hoste, så sövn er vi ikke bortskjemte med. Nå som ho endelig begynte å bli frisk! Da begynner vi på nytt igjen liksom..... Tror vi får ta en tur til legen til uka om det ikke blir litt bedre! Stakkar Miranda, får jo aldri en god natt sövn ho heller! Må väre barnehagen som gjör det her mot vår prinsesse! Men burde ho ikke klare de bakteriene nå?? Ho er like glad som vanlig og full av energi så det er jo bare hoste.

Jeg og Miranda mötte pappaen når han kom hjem på Onsdag. Miranda syntes det var veldig morsomt og sitte i lastebilen! Ho har jo blitt helt hekta på alt av kjöretöy :) Bilde ble tatt med min mobil, derfor litt dårlig bildekvalitet!

1 kommentar:

Gunnhild sa...

Ei fremtidig lastebilsjåfør vi ser her.. Så moro. :)

Alt bra hos dere? Vi må snakkes nærmere om når det passer at meg og halvdelen kan komme å hilse på :)

Klem