onsdag 23. februar 2011

Vin+venting...

Sitter og venter på at Henrik skal komme hjem fra jobb... Har sett en episode av one tree hill og en episode av desperate housewives også har jeg laget salat samtidig som jeg har sett på big brother sverige! Jeg er bare besatt av å se på alt! Jeg er en tv-serie nerd, pluss at jeg elsker egentlig i smug å se på big brother... Hvorfor spör dere? Jeg vet faktisk ikke.. Enten så ville jeg selv ha värt med i big brother eller så hadde jeg elsket å väre skuespiller! Tenk bare å väre i en serie som one tree hill! Gurimalla så morsomt! Tror egentlig ikke jeg hadde värt en bra skuespiller, men er vel ikke så mange av de lenger? hehe... Mens alt det her har pågått så har jeg tatt to glass vin...
Og mens jeg sto og lagde salat kom jeg på at jeg virkelig trenger en jente kveld, med bare masse prat og gossip!!
Gunnhild!! Vi må ta en kveld snart!! ;)

Nå er vel Henrik like rundt hjörnet så jeg runder av her!
God natt og ha en fin dag i morgen alle sammen :)

1 kommentar:

Gunnhild sa...

Vil så gjerne ha en, to , tre helst mange kvelder med deg, Liv... Savner deg noe så voldsomt... Ditt gode humør, din latter.. Jeg savner deg....