onsdag 23. februar 2011

Frisk

Miranda er nå helt frisk og var i barnehagen for förste gang på to uker.. Ho hadde visst värt veldig glad hele dagen. Og i dag tidlig når vi skulle stå opp så spurte vi henne om ho ville på dagis i dag, da nikka ho og ville ha på sko med en gang! Så er veldig tydelig at ho har savnet barnehagen..
Men jeg er fortsatt sjuk da... Men ikke så slitsomt sjuk som det jeg har värt, bare hoster og snörrer litt... Håper bare det går over snart!! Treningen må jeg jo begynne på nytt igjen! Og det blir veldig kjedelig...
Men bare Miranda er frisk så er alt bra!

I morgen skal jeg på mitt siste möte med min jobbcoach! Det blir deilig faktisk... Nå har jeg hvertfall en bra ferdig CV og ett personlig brev som jeg er ganske fornöyd med.. Så det har vel hjulpet meg litt med en jobbcoach faktisk! Men jobbene kommer ikke akkurat strömmende inn... I Karlstad må man väre lärer eller väre sykepleier.... Og jeg er så absolutt ingen av delene!
Får håpe det blir min tur snart!

Håper alle har en fin onsdags kveld :)

Ingen kommentarer: