fredag 1. april 2011

Tanker...

Nå er det sånn at jeg har to billetter til Rihanna konserten 1.november i Stockholm... Og det er ikke så sikkert at jeg kan reise på den konserten.... Det er for meg utrolig trist, så jeg har nå sökt på nette for å se om det finns noen Oslo billetter. Rihanna er i Oslo 30.september og det passer litt bedre kanskje.... Men så koster to billetter nesten 4000 NORSKE kr.... Og da er spörsmålet om jeg kanskje kan få like mye for de Stockhoms billettene mine..... Burde jo väre flere som reiser til Stockholm ville jeg tro... Og blodfans betaler hva som helst! Er i den situasjonen nå kjenner jeg! Vil helst reise til England eller Frankrike bare for å gå på denna konserten!!
Tenk om man bare kunne ringe henne og sagt at DU det passer veldig dårlig at du kommer til norden så sent, så kan du bare ta turen hit först??? hehe... Hadde värt fint....

Nei man kanskje ska önske seg en london eller paris tur + rihanna billetter i bursdagsgave! haha.. Drömme kan man....

Ha en fin helg alle sammen!

Ingen kommentarer: