fredag 25. mars 2011

Hei!

Har liksom ikke så mye og komme med her... Dagene går og jeg har en hemlighet! Liker og ha hemligheter :) er vel ikke alt for lenge til jeg kan fortelle kanskje!

Nå skal jeg drikke litt kaffe og kose meg. Går jo ikke og fikse til på balkongen, for her i karlstad blåser det nesten storm ;) Jeg vil ha en VERANDA! og gress!! Snöen er hvertfall nesten helt borte her så nå kan man snart gå med litt finere sko :)

Og i dag kommer elsklingen hjem fra jobb!! Blir godt som alltid.
Ha en fin helg alle!

1 kommentar:

Em - Mamma till Malva. sa...

Åh, spännande med hemligheter! Nu blev jag nyfiken :D

Sv; Ja, jag tror du har rätt i att man får ta det de säger med en nypa salt ibland. Det brukar jag försöka göra, men jag tycker naturligtvis det är jobbigt när någon påstår att jag inte tar hand om mitt barn ordentligt när det kommer till matbiten. För det VET jag att jag gör! :)