tirsdag 1. mars 2011

1.mars!

Hvor ble det av februar egentlig? POFF, så var den over! Jeg er fortsatt i januar modus.. På tide med nye tanker og vår! Jeg har alltid sett mars som en vår mnd.... Så vi tenker i de positive banene og sier at våren er like rundt hjörnet! Med tanke på at det er meldt pluss grader og sol hele denne uka i Karlstad og regn neste uke så sier det nok POFF igjen, og snöen er borte!! Det er min fine plan! Jeg tenkte jeg egentlig skulle gå ut og shoppe litt mens Miranda var i barnehagen i dag, men ser ikke ut som jeg rekker det! Soffaen var veldig god i dag og kaffen var himmelsk!! ;) Så jeg får ta en dusj også hente kröllebölle :) Får ta med meg Miranda og gå ut å shoppe kanskje, får se hvordan humöret hennes er.... Er helt klart lik mamman sin ho altså... (humörsvingninger) hehe..

Miranda er veldig glad på morgenen :)

Ingen kommentarer: