fredag 4. mars 2011

Fredag.

Jeg er vel egentlig helt frisk nå :) GODT! Miranda sover super dårlig på natta! Jeg er konstant trøtt! Så har ikke mye å komme med her.... Dagene går og denna uka har vi fått EN dag med sol..... Værmeldingene SUGER!! Ja det var vel alt... Ett bilde av Miranda skal vel la seg gjøre. Man blir alltid på bedre humør av å se på bilder av henne... Er det i det hele tatt ett innlegg her uten at jeg nevner henne?? Men nå tar ho opp hele min hverdag og jeg er snart 1år i hode fordi jeg ikke snakker med noen andre.... HEI til det sosiale livet! I helgen skal vi en tur til Norway for og feire verdens beste mamma (altså min mamma). Gleder meg til og se hele familien! :) Alltid så koselig når alle kommer! Høres ut som jeg har kjempe stor familie men er tante, onkel, kusine, fetter og hans kjære :) Men er ikke ofte vi sees.. Har vel ikke sett alle sammen samtidig siden 17.mai tror jeg.......? vil pakke med meg alle sammen og ha dem her i Karlstad ;) Så blir en hard dag for Henrik i morgen.. Han kommer hjem i morgen tidlig, så skal han vel spise litt, dusje også reiser vi vel mot Askim... Og siden Miranda som regel spyr i bilen når vi er i Årjäng/tøcksfors/Ørje så må vi stoppe noen ganger.....
Det jeg trodde skulle bli ett kort og bittert innlegg ble langt og rotete. Så jeg runder av her med Miranda oppdatering ;)

Miranda har fått ny barnehage sekk! SÅ STOLT! Det er helt utrolig å se hvordan så små barn kan bli så veldig glade, man ser liksom hvordan det lyser opp i øynene :) Ho skulle selv gå inn til barnehagen med sekken og når vi skulle hjem så ble ho så sint når jeg la den under vogna, ho MÅTTE ha sekken på fanget! En BESTEMT jente med andre ord...

1 kommentar:

Emma sa...

Sv: Roligt att du är med och tävlar :) Tycker dock du hade fin design för att ha en blogg på blogspot.com? Vet inte om man kan fixa med kodmall/stilmall på blogspot?