lørdag 12. mars 2011

Barn fri.

Miranda er hos mormor denne helgen og jeg var ute i går. Var så godt og se masse folk og bare danse og höre bra musikk!
Det er tydeligvis ikke love her i Karlstad å väre veldig glad og hyggelig. Når jeg skulle inn på Tempel som vi var på så spurte vakta meg om legitimasjon. Så jeg bare spurte og smilte "Hvor gammel tror du jeg egentlig er?" Som 26åring så er det jo litt morsomt å måtte vise legg... eller?
Også da spör han hvor mye jeg hadde drikki.. Og jeg lover at jeg ikke så så full ut!! Så jeg sa at jeg hadde drikki 4 glass vin, som var sant! Og han sa du forstår at jeg tror du er litt for full... Han var utrolig ubehagelig den vakta! Men jeg kom jo inn da :) Og jeg var ikke så full! Jeg var bare veldig glad for å komme meg ut, så det kanskje kunne ha virket på humöret mitt at jeg var full.. kanskje?
Og i dag er jeg ikke fyllesjuk heller, og det burde jeg jo ha värt om jeg var så full som vakta trodde jeg var!!

Savner Miranda her da, samtidig som det er veldig deilig og väre litt alene.. Henrik jobber jo så det er veldig stille altså! Men i kveld skal jeg kjöpe litt smågodis og se på tv og bare kose meg :)
Men först skal leiligheten vaskes. Först KAFFE :)

Ha en super lördag alle :)

Ingen kommentarer: