søndag 29. juli 2012

I dag når vi hadde sovet på dagen alle sammen og Miranda ikke klarte og sove og jeg hörte at ho bare tygga og smatta på smokken/nappen. Da bestemte jeg at nå slutter vi med smokk. Miranda var helt med og når jeg spurte om ho skulle se på tv og sove uten smokk så var det helt greit. Helt til tv tiden kom. Ho gråt ikke men ble sååå sur. Spurte om ho var sur pä mammaen og fikk bare ett "mhm" til svar. ho lekte ikke eller var med melina som ho bruker. Men etterhvert så aksepterte ho at smokken var borte. Men så skulle ho sove. Da spurte ho flere gnager og det ble nesten litt styrete. Men så la jeg meg i senga hennes og vi sang sammen og jeg sang for henne. Og öynene ble mer og mer igjen og gjespene större og större. Til slutt bare sovnet lille jenta. Ho ligger i samme stulling enda. Så vi får vel se hvordan det blir om ho vokner i natt. Er vel da savnet er som störst kanskje.... Er så rart att lille Miranda må bli stor. För ho la seg så sa ho at ho var stor jente og måtte sitte på potta. Ho har enda ikke tissa på potta, bare håper det kommer snart! Jeg legger meg og håper på en bra natt....


Ingen kommentarer: