lørdag 14. juli 2012

Se hva jeg kan!! Med veldig konsentrasjon :-) 



Melina kommer vel til å kunne gå når vi kommer tilbake fra lastebiltur.... Nå synes jeg ho får tenke litt på at ho bare er 7mnd!!! Eller? Går litt for fort nå!!

Ellers så skal jo jeg på lastebiltur i morgen. skal da til Tyskland på mandag. Og vi vet igrunn ikke hvor lenge vi blir der for Henrik skal dit på reparasjon.. Tenk så morsomt om vi må bli der i noen dager! Da kan vi reise inn til Hamburg og titte :-) Blir som en liten ferie for meg hvertfall!! Törr ikke å glede meg altfor mye som vanlig, så får se hvordan det blir! Det jeg gruer meg mest for er vel å ta båt fra Göteborg til Danmark.... Er så absolutt ikke glad i båter..... Det er jo så koselig å sitte i lastebil! Hadde jeg tört så hadde jeg tatt lastebil lappen!!! Men det får bli i ett annet liv ;-)

Har også lärt Miranda og si att pappa kjörer scania lastebil! Vet ikke om det var jeg eller pappaen som ble mest stolt ;-p

Ingen kommentarer: