lørdag 6. oktober 2012

Henrik er ute på vift og jeg er hjemme med barna. Ikke litt bitter.... Bare veldig missunnelig! Jeg vil også ut å være sosial... Men men, det er ikke sånn at elsklingen er så ofte ute så jeg unner han faktisk det :-)
Jeg har brukt kvelden på å sy ett dynetrekk og ett putetrekk til en av barna. Er nok Miranda som får det først kanskje.. Og siden jeg ikke klarer å legge meg føre elskling er hjemme så vet jeg ikke helt hva jeg skal finne på nå.. Ganske så kjedelig å sitte hjemme alene på en lørdag når jeg gjøre det ellers hele uka. Godt Henrik ikke skal på jobb før mandags morgen. Så da får vi håpe han ikke er fyllesyk i morgen så vi kan kose oss i morgen kveld!! Savner armkroken i sofaen med Henriken min nå.
Ha en fin natt alle så skal jeg prøve å få tiden til å gå :-)

Ingen kommentarer: