tirsdag 23. oktober 2012

Mandagen.

Miranda kan aldri väre inne hjemme her på morgenen, ting blir litt styrete og ho blir veldig trass. Men det forstår jeg, er kjedelig for en energifull 3åring og väre inne med bare mamma og lillesöster som ikke man kan leke med hvordan man vill. Så jeg bestemte meg kl.9 at nå går vi ut til Mariebergskogen og ser på dyra og koser oss. Miranda var veldig med på å se på dyra. Ho begynte å rope etter dyra med engang vi kom ut döra. Så jeg sa til henne at det var ganske så langt å gå så ho kunne stå på ståbrettet på vogna så kommer vi fortere frem. Men neida, ho skulle gå! Jeg vet ikke hvor langt det er dit, men vi brukte vel 40-45min bare på å gå dit... Når vi kom frem så var det en gravmaskin der som vi så klart måtte se på, så mens Miranda så på den fantastiske gravmaskinen så matet jeg Melina. Så gikk vi og så på hestene, kuene, sauene(Svensk: får ;-)) og geitene. Men så kom sulten frem og tårene. Så da var det bare å gå inn til sentrum og sette seg på en cafe... Men en fin dag hadde vi :-) Melina var veldig trött for ho klarte ikke og sovne så fort i vogna, så ho satt bare og så skeptisk ut hele veien nesten.

Miranda ser på geita :-)

Melina lurte bare på hva det der var for noe :-)


Miranda fornöyd med maten på Mitt i City

Melina veldig opptatt med å få med seg alt og alle :-)
Må nok ta med en matpakke neste gang vi skal ut på tur. Blir fort styrete når man har en Miranda som vil gjöre alt på engang!

Ingen kommentarer: