torsdag 3. juli 2014

Endelig!!

Endelig så er juli her og endelig skal vi snart reise til Gunnhild og Atle!! For de som ikke vet så bor dem i Skien, Noooorway ;-) Vi gleder oss veldig alle sammen! Blir så godt og se dem alle igjen, kose oss med sene kvelder og masse latter! Det som blir spennende er og se hvordan bilturen går, er jo noen timer og kjöre. Jeg har kjöpt nok vi kan spise i bilen så vi har noe og avlede med ;-)
Så i dag skal jeg ta ut alt vi har i bilen og pakke inn det som kan pakkes inn i bilen... Så skal jeg vaske klär og gå i butikken... Har nok og bedrive tiden med mens barna er i barnehagen, men så var det jeg da som er utrolig lite effektiv!! Får se hva som blir gjort.... Barna har sovet veldig dårlig i natt, er en smule trött kan man si... Men det var jo ikke noe nytt at jeg er trött!
Vet heller ikke om Henrik kommer hjem i morgen eller på lördag så litt vanskelig og kunne planlegge alt. Håper jeg og barna klarer og väre venner i morgen om Henrik ikke kommer hjem. Barna er jo alltid lettere og ha hjemme når pappaen er hjemme. I dag er det siste dagen for barna på dagis, så nå skal dem väre hjemme i 4uker! Det blir spennende når Henrik skal jobbe hele sommeren......

Nå skal jeg sette igang med alt så jeg kanskje slipper og bli stressa!!

Håper alle får en fin dag i regnet :) Puss & Kram

Ingen kommentarer: