søndag 22. juni 2014

Söndag...

I dag har vi hatt en så rolig og avslappende dag! Henrik reiste rundt kl.11 og da satt jeg og barna med Lego. Så ble barna lei og jeg satt der alene, mens Miranda kom sånn innimellom og fortalte meg hva jeg måtte bygge! Og siden jeg har blitt helt Lego gal så har jeg i dag kjøpt mer Lego!!!! Å jeg venter alt på og få det hjem!
 Etter det så spiste vi litt også begynte jeg og rydde i litt skap og der fant jeg perler. Så da ga jeg det til barna så fikk dem drive med det. Melina gadd ikke så lenge, men Miranda satt i en evighet!
Ellers så har dagen vært ganske kaotisk også mellom alt det her koselige! Barna har vært veldig uvenner i dag! Dem har bare kjefta på hverandre, slått, bitt, dratt i hår, tatt leker fra hverandre, ja bare masse bråk! Melina har virkelig kommet i trass alderen, eller så er ho ikke 100% frisk enda. Ho sovna i stolen sin foran tven også føre jeg skulle lage middag. Så det virker som at ho fortsatt er veldig sliten etter at ho var syk nå...
I morgen må vi nok ut i en lekepark, eller så kanskje vi reiser og kjøper sykkel til Miranda... Må egentlig handle mat for uka også, men storhandle alene med to barn er ikke noe som er så veldig smart! Vi får se på min energi hvordan det blir! Her hjemme er det så kaotisk så jeg har ikke ro i sjelen!! Og ikke orker jeg og fikse opp i rotet heller.. Er ikke bare leker som flyter, det er papirer som må inn i permer, skaper som må organiseres og ja alt mulig, jeg blir svett bare jeg tenker på det!! Sånt er også litt lettere og gjøre når Henrik er hjemme, så jeg venter på han jeg...

Nå skal jeg vel snart prøve og komme meg i seng, så da sier jeg god natt  <3 p="">

Miranda i dag :)

Ingen kommentarer: