torsdag 12. juni 2014

Hypokonder!

Det her med at det er flere som nå er forskjöla gjör så jeg kjenner på alle symptom!! Jeg er trött, tung i hode og kjenner en liten vond hals... Men som alltid så er jeg ganske bra på og ignorere så jeg pröver alt jeg kan og fortrenge det som jeg gjör med alt annet ;-)
Nå må jeg egentlig SKRUBBE bade og stövsuge, egentlig må jeg også vaske gulv, men åh så kjedelig det er! Når man egentlig har lyst til og bare gå og legge seg i senga og sove så er det enda värre! En sak er jeg sikker på og det er at mamma skal ha barna i en uke snart igjen så jeg kan bruke all min tid på og finpusse leiligheten igjen ;-) Man skulle hatt vaskehjelp og en kokk! Jeg må som vanlig i butikken igjen.... Kan like gjerne flytte inn på Ica... Og jeg må kjöpe öl til vår ölmaskin!!! Så der har dere min dag og alt må väre klart före kl.14 da jeg henter barna på dagis....... Bare og sette igang!!

Ha en strålende torsdag!

Ingen kommentarer: